Powered by Blogger.

Sunday, September 2, 2018

Tag:

“Kita Alihkan Lutut Tapi Anu Dia Pula Yang Macam Kejar Nak Bergesel,” Gadis Berang Kena Gangguan Seksual Dalam Bas

Kejadian berlaku di dalam sebuah bas awam ketika gadis ini sedang duduk menunggu untuk berhenti ke destinasi yang ingin dituju.  Semasa di dalam bas, gadis ini berasa tidak selesa apabila ‘digesel’ lututnya dengan kemaluan seorang lelaki berbangsa cina yang kelihatan sangat mencurigakan.
Perkara itu berlaku hampir 1 minit.  Walaupun dia cuba mengelak daripada bersentuhan, lelaki terbabit tetap terus mencari jalan ‘menggesel’ anunya pada lutut gadis berkenaan.
Pengalaman ini dikongsi melalui laman Twitter milik gadis tersebut dengan mesej untuk para wanita khususnya agar lebih berhati-hati dan berani menyuarakan pendirian ketika diganggu.  Dalam perkongsiannya, gadis ini turut menyatakan rasa kesal apabila orang awam yang berada berdekatan dengannya seperti tidak nampak dan memarahi lelaki tersebut. Haih, kesiannya.
STORY TIME!!!
so td sis dok dlm bas blk keje sis duduk seat yg bertentangan mata dgn seat dpn tau. seat tu tinggi (klau ade org berdiri dpn, lutut mst akan cecah pinggang or kemaluan org yg berdiri tu)
nak dijadikan cerita, ade mamat cina ni masuk, berdiri dpn sis
btw sis tgh ralid tgk yt lagu idol tersengih2 sorg pastu terasa spt ade benda keras dok tunjal2 lutut kiri. sis xprasan pn bas penuh sbb ralid kan. sis angkat muka, sis tgk mamat cina ni tgh ckp kt henfon, tersengih2 curi2 tgk expression sis
myb sbb ramaikan so xde la trus maki ke ape, sis pn try la alih kan lutut sis dr bergesel ngn anu dia. xsampai seminit, bergesel lg. kt otak msh berfikiran baik. "myb org tertolak dia kot..." so kite pon alihkan lg lutut kite tp anu dia plk yg mcm tgh kejar lutut kite nk gesel
"eh cibai ni da knp" sis berbisik sndri. sis pn pausela video idol. elok matikan si cina ni tgh bgtau kwn dia in mandarin. (bare in mind that im fluent in mandarin) transalation "bdk melayu ni bodo bg aku handjob free tapi pakai lutut 哈哈哈~"
tak taula kwn kt tepon tu ckp ape tp dia reply "org ramai. dia pun pakai tudung. tgk pn tau jns bodo2 takut. dont worry, dia xkan react" by this time sis da start berpeluh2 tahan marah. dia ckp je bye2 kt kwn dia, dia tgk sis ngn muka x bersalah tp anu msh kt lutut
mase tu kalu, sis rembat iphone 8 dia pkai tgn kiri, campak ke dpn cermin bas smpai terkejut driver. dia jerit "you babi you buat apa!! ???" tgn dia da up da standby nk lempang sis. sis bukak je mulut bnde 1st sis ckp "ni jiang shenme???!!" (ko ckp ape???!!)
member muka trus merah terkejut, tgn jatuh, berpeluh. time ni sis yg cekak leher baju dia sis ulang blk "NI KEN NI DE PENG YOU JIANG SHENME!!!!" (ko ckp ape ngn kwn ko!!!) dia leh bantai reply in BM tp terketar2. "i ckp appa?? you gila!" anak mata nak lari2
lantas bas benti n driver pn check ar sbb sis tgh menjerit2 in mamdarin kt cina tu. sis cite blk in malay kuat2 ape yg cina tu buat n ckp kt kwn dia. driver try halau tp dia mmg keras xnak turun sbb dia ckp dia byr tiket ma. mase tu mmg otak sis da xleh brain da.
driver tgh pegang hp dia time tu. sis rampas, sis bgn, sis cmpk luar atas jln tar. PUASSS HATI AKU. mase ni la bnde jd mcm drama. dia tarik selendang sis smbl jerit "you pompuan cibai u byr blk!!" mmg x ar aku nk byr wehhh... ape lagi, uppercut ar jaw dia.
pastu br la semua org nak masuk. campur. meleis kan. masa aku ckp aku kene sexual harass, semua buat bodo. pastu bile aku nak bukak kekuda, br berani nk throw punches. bangsat juga disitu ye. sebelum bnde truk, aku ckp elok2 kt cina tu in mamdarin sbb aku xnak dia kene. lg teruk
aku suh dia turun sblm aku repot polis sbb akak tepi aku dok rakam kitorg bergaduh. ofc dia takut sbb meleis2 dlm bas mmg da siap genggam penumbuk bagai. dia turun weh... pastu barula semua org nk care kt aku.
paling babi xleh blah akak tepi aku da nmpk da, tp wat2 tido. BABI WEHHH... lg marah aku kt akak tu dr cina tu. aku sound dia "kalau jd kt pompuan lain yg xsevokal aku, ko biar jela dia kene!? klau jd kt anak ko, ko nk senyap jela??"
dia bgn n trus blah. moral of the story girls, buang prasaan malu tu klau korg kena harass. jerit je. stand on your own sbb xramai org akan tolong. aku nasib baik sbb family aku jns martial artist pnye org. mak akak aku dua2 jurulatih silat. kitorg dr kecik mmg diajar bela diri
sbb tu alu berani2 bodo 😂😂😂 so pls dont stay silence sbb klau x diajar org2 mcmni, diorg akan buat lg. sekian ted talk sis arini. lg 1 dia silap sbb aku tgh period. mmg cari nahasssss
ramai tnye knp x lutut je anu cina tu. sbb kaki sis kepit kaki dia xbg dia lari or bergerak lbh2 sbb dia msh seorg lelaki & kudrat laki ni mcmane pn msh kuat dr pompuan. maunye dia lutut muka sis dlu sblm sis uppercut dia, pecah muka wehhhh
Sumber: Twitter Manjaetteok dan Siakapkeli


About joker

Hi, My Name is Hafeez. I am a webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 comments:

Post a Comment

 

BTemplates.com