Powered by Blogger.

Wednesday, May 23, 2018

Tag:

5 CIRI LELAKI IDAMAN NEELOFA, ADAKAH ANDA?

Anda lelaki di luar sana masih single walaupun sudah puas mencuba mencari pasangan? Mungkin jodoh anda bukan di kalangan orang biasa, tetapi dengan Neelofa, artis popular yang cantik, bijak dan pandai berniaga ini. Tapi sebelum nak ngorat Neelofa, periksa dulu adakah anda menepati ciri-ciri lelaki idamannya?

1. Matang
Menurut Neelofa, ciri paling utama bagi lelaki idamannya ialah dia harus lebih matang. Lelaki tersebut perlu sentiasa tenang, tidak cepat melatah dan berpandangan jauh. Cir-ciri ini penting untuk menentukan masa depan diri dan juga keluarga.
2. Pandai jaga diri
Jejaka itu harus pandai menjaga diri dari melakukan perkara-perkara yang boleh merosakkan diri sendiri dan juga perhubungan mereka. Menjadi pasangan Neelofa bermakna gerak geri anda turut diperhatikan media dan netizen, jadi perlu awasi tindakan dan tutur bicara.
3. Pandai kawal pasangan
Walaupun Neelofa boleh dikategorikan sebagai wanita berjaya, Neelofa sukakan lelaki yang menguasai perhubungan mereka. Mungkin dalam kerjaya dan perniagaan, dia kerap menjadi kapten, jadi dalam perhubungan, Neelofa lebih suka dipimpin dan dijaga pasangannya.
4. Berjaya dalam hidup
Tak hairan Neelofa mahukan lelaki yang berjaya supaya berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dengannya supaya mereka sekufu dalam semua segi. Lelaki tersebut harus mempunyai kerjaya dalam hidup, kuat mencari rezeki dan rajin berusaha untuk lebih berjaya di masa akan datang.
5. Suka lelaki wangi
Neelofa ada kongsikan satu rahsia bahawa dia merupakan seorang wanita yang mudah tertarik dengan bau-bauan yang harum dan wangi. Boleh dikatakan Neelofa ni sangat sukakan lelaki wangi. Jadi jika anda seorang yang busuk, cepat-cepatlah berubah okey!

About joker

Hi, My Name is Hafeez. I am a webdesigner, blogspot developer and UI designer. I am a certified Themeforest top contributor and popular at JavaScript engineers. We have a team of professinal programmers, developers work together and make unique blogger templates.

0 comments:

Post a Comment

 

BTemplates.com